Kdo je největší znečišťovatel ovzduší všichni víme, ale nějak se tomu tématu podvědomě vyhýbáme. Protože to bychom museli zrušit obří lodě které vozí přes oceán zboží a také veškeré lety. A samozřejmě ruku v ruce s tím také automobily. Lidé totiž nedělají nic jiného, než cestují odnikud nikam a tím pádem se může celá ekologie jít zahrabat a tam někde počkat, až se tu navzájem všichni lidé vyhubí. Jestli pak příroda začne znovu, to už je drobátko jiná kapitola. Auta nám jezdí neustále a bývá pravidlem, že je jejich v jedné rodině i více než tři.
A proč ne když se dá starší vůz na dojetí pořídit tak za jednu či dvě výplaty. A proč jít pak pěšky do obchodu, když tam mohu zajet. Vždyť je to přes dvě stě metrů! Lidé však auta mají a používají. Proto musí dát část výdělku za pohonné hmoty. Proto již při koupi zvažují, jaký pohon a vyhrává takzvaný diesel, tedy auto na naftu. Ta je o něco málo levnější než benzín. A člověk má radost, že se bude pohybovat levněji, ale zase na druhé straně by více znečistil tuto planetu. Naštěstí moudrá hlava vymyslela AdBlue. To je v podstatě močovina, která se v tekutém stavu přidává do nafty a ta pak méně čoudí.
Řečeno obrazně, pochopitelně. K tomu je nutno také řešit SCR AdBlue. Co je zase tohle? Inu, SCR systémem je selektivní katalytickou redukcí a v praxi jde o to, že mění škodliviny na zcela neškodné látky. Jenže to je to oč tu běží. Krom této činnosti má také negativní vlivy, a proto se snaží někteří lidé tento systém obejít. Většinou to končí tím, že už automobil ani nenastartují. Protože tuhle maličkost musí udělat člověk, který tomu rozumí a který moc dobře ví, co dělá. Takže on tento systém vyřadí z provozu, ale nechá jej tak, aby šel kdykoli jednoduchou cestou nahodit zpátky do původní verze. Pokud byste chtěli i vy řešit něco podobného, tak klikněte na odkaz, který je uveden zde v tomto článku.