Líbí se vám syté pastelové barvy nákupních tašek? Pak můžete vytvořit docela nevšední a zajímavou podívanou a stát se středem pozornosti v nákupním centru. Když se kolem sebe rozhlédnete a zaměříte se na oblečení, v němž lidé nakupují, a odmyslíte si pracovní oděvy, kdy například do obchodu zavítají instalatéři v montérkách na svačinu, zjistíte, že mezi lidmi stále převládá šedá a černá, a že tu a tam se někdo oblékne do bílé nebo červené. Málokdy se stane, že tu objevíte někoho s větší odvahou obléknout zelenou bundu, výrazně žluté třpytivé kalhoty a červenou kšiltovku, po vzoru zpěváka Daniela Nekonečného.
Jakoby se lidé barev báli, přitom jejich ratolesti si v barvách libují. Čím více ale bude tento svět ponurý a šedý, tím více depresí a úzkostí kolem nás můžete očekávat, a to přece nechcete. Dejte lidem příležitost, aby si uvědomili, že barvy do života patří, a udělejte to třeba velmi nenásilně prostřednictvím reklamní tašky s potiskem.
Vyberte si tašku například žluté a modré barvy a nechte na ně vytisknout nějaká pozitivní motta a citáty slavných osobností výraznou kontrastní barvou. Ovšem nikoli černou, ale bílou, zelenou, červenou, žlutou, zkrátka takovou, co dobře ladí s podkladem. K modré tašce žlutý nápis, k červené bílý atd.
Výhodou reklamních tašek je jejich nízká cena. Můžete si jich pořídit víc a vzít si je i na dovolenou. Do kufru se klidně vejdou tři složené exempláře, protože nezabírají skoro žádné místo a jsou natolik lehké, že nějakých padesát gramů celkové váhy vám neublíží. Svítivý nápis na barevné zářivé tašce může být inspirativní pro každého, kdo si jej všimne, a tak se vyplatí věnovat určitý čas pečlivému výběru potisku, a to jak jeho obsahu, tak i technologii. Potisk by měl vydržet i praní v pračce a neměl by se vytrácet i po několika pracích cyklech.